• banner internu

Chì sò i difetti cumuni di l'unità di putenza idraulica?

Chì sò i difetti cumuni di l'unità di putenza idraulica?

Cù u crescente usu diunità di putenza idraulica, in l'applicazioni pratiche, u funziunamentu di unità di putenza idraulica affetterà direttamente u funziunamentu normale di u sistema idraulicu.Dunque, duvemu ammaistrà a capacità di unità di putenza idraulica per diagnosticà i difetti è risolve i prublemi.

Metudu di diagnosi di difetti di unità di putenza idraulica:

Per parechji prublemi anormali incontrati durante l'usu di l'unità di putenza idraulica, a causa di u prublema deve esse analizata in u tempu, è si deve truvà suluzioni.

1. Hè trovu chì u mutore unità putenza idraulica ùn girari, o hè inversione

Allora avete bisognu di verificà i prublemi di cablaggio.S'ellu hè invertitu, pò esse risoltu trasponendu i fili.

2. I cumpunenti o linee elettriche sò in cortocircuiti o dannati

Sustituisce i cumpunenti elettrici in tempu.

3. Quandu uunità di putenza idraulicahè scaricatu, u cilindru d'oliu in questu ùn cade micca o casca in modu stabile

1) Pò esse perchè a valvula solenoide ùn hè micca cunnessa à l'electricità o ùn hè micca cunnessa bè, o a tensione ùn hè micca à u standard, è u circuitu deve esse verificatu.

2) Se u tempu di accensione hè troppu longu o a tensione hè troppu alta, pruvucarà un surriscaldamentu è l'elettromagnete serà brusgiatu.A valvula solenoide deve esse rimpiazzata.

Se a marca di unità di putenza idraulica chì utilizate spessu hà prublemi, Huaian Oumai Hydraulic Technology Co., Ltdhà parechji anni di sperienza di pruduzzione, è a qualità hè abbastanza stabile.Cuntatta ciin ogni mumentu.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022