• banner internu

U rolu di l'unità di putenza idraulica

U rolu di l'unità di putenza idraulica

Uunità di putenza idraulicahè una stazione idraulica integrata in miniatura.Hè cumpostu di vari accessori idraulici di mutore è pompa d'oliu.Havi i vantaghji di a struttura compatta, di piccula dimensione, pesu ligeru, alta efficienza, rendiment affidabile, etc.

I prudutti pruduciutu da a cumpagnia sò stati largamente usati in l'ingegneria di l'automobile, l'equipaggiu di mantenimentu di l'automobile, l'utensili di macchina, u magazzinu è a logistica, l'equipaggiu medicale, i machini di custruzzione è u cuntrollu di a linea di produzzione è altre industrii, è sò gradualmente ricunnisciuti è usati da più è più tecnichi. .

Usu di l'unità di putenza: unità di putenza di elevazione, unità di putenza di piattaforma elevatrice, unità di putenza di motocicletta, elevatore di coda di camion, veiculu di dump, putenza di mutore a prova di esplosione, unità di putenza ultra-alta tensione, ecc.

1. aspettu exquisite è taglia compacta

2. U risparmiu di energia è u risparmiu d'energia, quandu a pressione stabilita hè ghjunta, u mutore si ferma

3. Modu di cuntrollu sicuru è affidabile, flexible, l'utilizatori ponu sceglie u cuntrollu manuale o cuntrollu automaticu.

A causa di u grandepruduzzionebatch, ùn hè micca solu alta qualità, ma dinù prezzu bassu.Ucumpagniapò realizà u disignu funziunale secondu e esigenze di u cliente.


Tempu di Postu: Jul-08-2022