• banner internu

U rolu è i punti di compra di Mini Hydraulic Power Pack

U rolu è i punti di compra di Mini Hydraulic Power Pack

U Mini Hydraulic Power Pack hè una stazione di pompa di energia idraulica in miniatura.In termini di struttura, usa principarmenti u bloccu di valvula di cartuccia per cunnette strettamente u mutore, a pompa, a valvula, u tank di carburante è altri cumpunenti inseme.

Paragunatu cù a stazione idraulica di a listessa specificazione, u Mini Hydraulic Power Pack hà i vantaghji di una piccula dimensione, una struttura compatta, un pesu ligeru, pocu costu, un funziunamentu simplice è un mantenimentu còmode.

In cundizioni normali di u funziunamentu, u Mini Hydraulic Power Pack opera più liscia è affidabile, cù un rumore di u funziunamentu più bassu, un'alta efficienza di travagliu è raramente perdite esterne.È u so aspettu hè bellu è hà una longa vita di serviziu.Quandu a fabricazione, per via di u grande batch di pruduzzione, ùn solu assicura a qualità, ma ancu riduce u costu.

Per via di questu, stu pruduttu hè digià statu largamente utilizatu in machini di custruzzione, automobili, machini agriculi, macchine utensili, prutezzione medica, salute è ambientale, equipaghji idraulichi, piattaforme elevatori è industrie d'automatizazione.

Quandu sceglite un Mini Hydraulic Power Pack, prima di tuttu, avemu bisognu di clarificà u flussu necessariu, a putenza di u mutore, unidirezionale è bidirezionale, sia per mantene a pressione, litri di cisterna di carburante, a tensione di u mutore è a tensione di a valvola d'inversione è altre specificazioni di mudelli. , è dopu fà una compra.

In più di i requisiti sopra, l'acquistu di u Mini Hydraulic Power Pack hà ancu bisognu di cunsiderà a dimensione è a velocità di u cilindru, è ancu l'ambiente di travagliu attuale è altre cundizioni.Per selezziunà ragiunamente a cilindrata di a pompa necessaria, a pressione di u sistema è a putenza di u mutore, determinà u numeru di poli di u mutore, a tensione di u mutore è a valvola inversa.


Tempu di posta: 09-09-2022