• banner internu

A struttura interna di l'unità di putenza idraulica

A struttura interna di l'unità di putenza idraulica

Unità di putenza idraulica hè in realtà una stazione idraulica di sacchetta, i so cumpunenti specifichi sò mutore elettricu, pompa di liquidu, valvola è cusì.

In cunfrontu cù a stazione idraulica, hà vantaghji evidenti, cum'è u pesu ligeru, a piccula dimensione, l'alta efficienza è u rendiment stabile.Dunque, uunità di putenza idraulicahè largamente utilizatu in l'industria di a fabricazione di vitture è l'industria di a custruzione.

Inoltre, cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia, e so funzioni sò ancu migliurà constantemente.Ancu l'unità di putenza idraulica hè chjuca, i so organi interni sò assai cumplessi.

Unità di putenza idraulicaprincipalmente aduprà u flussu di liquidu per generà pressione.Quandu a leva esterna hè pressata, l'energia meccanica hè cunvertita in output di pressione, è tandu u pistone hè imbuttatu attraversu una seria di movimenti di pipa per elevà u pesu, è a pressione serà cunvertita in energia meccanica di novu.In fatti, stu prucessu hè un prucessu di cunversione mutuale di energia in dui modi diffirenti.

Quandu a valvula hè aperta più grande, entra più liquidu, è dopu a vitezza di u muvimentu di u corpu hè accelerata, altrimente, a so vitezza di u muvimentu serà ridutta.


Tempu di Postu: Aug-02-2022