• banner internu

Manuale di operazione di l'idraulica Power Pack

Manuale di operazione di l'idraulica Power Pack

AVVISU:

Dopu avè ricivutu a merchenzie, leghjite attentamente è cumpletamente u manuale di u funziunamentu, è assicuratevi chì ùn ci hè micca dubbitu. Allora u vostru electricista prufessiunali installerà u circuitu secondu u manuale di operazione.Sè avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci.

1.Outlook Checking

Dopu avè ricevutu uPack d'energia idraulica, pls osserva a cundizione generale di e merchenzie prima.Se ci hè dannu esternu, i pls cessanu di utilizà a merchenzie è cuntattate a nostra fabbrica per a prima volta.Solu dopu chì u prublema hè risolta pò esse usatu.

2.Main Components Description of 12V Hydraulic Power Pack

1.Motore: DC12V, 2.2KW

2. Pompa à ingranaggi: 1.6CC/R

3. Valve Solenoid: chiudi nurmale、12V

4.Oil Tank: 8L Square tank, tipu horizontale.

3. Installazione

1.Please fix thepacchetti di putenza cù 2 pezzi di bulloni M10.E duie distanze di muntatura opzionali sò 60 mm è 82 mm

2.The taglia portu PT hè M14 * 1.5.

3. Aprite a tappa di respirazione rossa nantu à u tank è inject l'oliu idraulicu in u tank.L'indicatore di livellu specificu pò esse misuratu da u dipstick à u fondu di a tappa di respirazione.U nivellu di l'oliu idraulicu deve ghjunghje à 4/5 altezza horizontale di u tank.(Troppu pocu oliu pruvucarà una perdita di u voluminu di u cisterna, chì ùn pò micca ottene u megliu effettu di dissipazione di u calore di l'oliu idraulicu. Se l'oliu hè troppu, sopra à u portu di respirazione, risultatu in a contaminazione di l'ambiente di travagliu è accidenti periculosi. )

4. Generalmente sceglie No.46 (o No.32) oliu idraulici anti-usura.Sè in a temperatura hè alta in l'estiu, pls riferite à a selezzione di no.64 oliu idraulicu anti-usura.

5. A temperatura di l'oliu idraulicu hè generalmente trà 30 ~ 55 ℃ durante u travagliu.Ùn espone micca u sistema à u sole direttamente, è assicuratevi chì u sistema hè ben ventilatu.Quandu u sistema hè in usu d'alta frequenza, deve esse pagatu più attenzione à a temperatura di l'oliu idraulicu.Se a temperatura di l'oliu idraulicu hè troppu altu, cessate di aduprà immediatamente.Aspettate chì l'oliu si rinfriscà è dopu aduprà.

4. Wire Connecting Description

Cunnette u mutore, l'interruttore di partenza di u mutore è a bobina di a valvula solenoide à u circuitu DC24V rispettivamente.

1


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022