• banner internu

Manuale di u produttu Hydraulic Power Pack

Manuale di u produttu Hydraulic Power Pack

1.Principiu di Funzionamentu di u Sistema Descrizzione di 12VPack d'energia idraulica

Sicondu l'idea di cuncepimentu di a vostra cumpagnia, u principiu di travagliu è a sequenza di u sistema sò i seguenti:

1. U mutore gira, conduce a pompa d'ingranaggi per assorbe l'oliu idraulicu attraversu l'accoppiamentu, è rializeghja l'azzione di stretching di u cilindru da l'oliu idraulicu.

2. U mutore ùn gira micca, è a bobina di a valvula solenoide hè energizata.Sicondu u pesu di l'equipaggiu, u cilindru principia à sminuisce.A vitezza di caduta hè cuntrullata da a valvola di throttle integrata.

2.Debugging di u sistema

1. Stallà currettamente i tubi di u sistema è riparà u tank d'oliu cum'è necessariu.Assicuratevi chì a pipeline ùn perde micca l'oliu è chì u sistema ùn tremu micca durante l'operazione.

2. Sicondu l'istruzzioni precedente, è verificate chì i circuiti di u sistema sò cunnessi currettamente.

3. Lentamente inject clean no.46 (o No. 32) oliu idraulicu anti-usura in u tank d'oliu attraversu u portu di rifornimentu.Quandu u livellu di u liquidu in u tank d'oliu righjunghji a scala 4/5 di u livellu di u livellu di u liquidu, cessate di riempie l'oliu idraulicu è avvitate u tappu di respirazione.

4. Sicondu u principiu di l'azzione di u sistema, ripetite l'operazione di a prima azzione di chjude in modu ordinatu.

5. A pressione di u sistema pò esse leghje da l'indicatore di u calibre idraulicu esternu.Sicondu l'idea di cuncepimentu di a vostra cumpagnia, a nostra pressione di stabilimentu di fabbrica hè 20MPA.

6. A pressione di u sistema pò esse aghjustatu da a valvula di sollievu.(U metudu di aghjustamentu hè u seguitu: sguassate a noce esterna di a vàlvula di rilievu è aghjustate a bobina di a vàlvula di rilievu cù una chjave esagonale interna. A bobina di a vàlvula di rilievu hè direttamente contr'à a bobina di a vàlvula di sollievu è aghjustata in u sensu orariu per strincà. a bobina è aumentà a pressione di u sistema; Bobina di cuntrollu in senso antiorario, bobina sciolta, a pressione di u sistema diventa più chjuca. Pudete cuntrollà a pressione di u sistema osservendu l'interruttore di u manometru. Quandu a pressione di destinazione hè ghjunta, stringe di novu a noce esterna di a bobina. )

7. A prissioni affetta direttamente a sicurità di u sistema è l'usu normale.L'operatori sò strettamente pruibiti di aghjustà senza permessu.Se l'operatori di a vostra cumpagnia s'adattanu senza permessu, ùn seremu micca rispunsevuli di alcuna cunsequenze.S'ellu ci vole à aghjustà a causa di debugging attuale, deve esse aghjustatu sottu a guida di u nostru persunale tecnicu dopu à cuntattateci, o direttamente aghjustatu da u nostru populu.

8. Hè un mutore di travagliu discontinuu.U tempu di corsa di pressione continua massima hè di 3 minuti ogni volta.Dopu à travaglià continuamente per 3 minuti, riposu per 5-10 minuti prima di travaglià novu.(Perchè u mutore hè un mutore di spazzola. Alta coppia di travagliu, riscaldamentu veloce. Struttura decisiva, indipendente da a qualità di u produttu)

3.Mantenimentu di u sistema

1. Perchè u sistema implica u cuntrollu di u circuitu, deve esse stallatu, debugatu è mantinutu da electricians prufessiunali in cunfurmità stretta cù e specificazioni di l'operazione elettrica.

2. Quandu u sistema travaglia nurmalmente, a temperatura di l'oliu idraulicu hè generalmente trà 30 ℃ è 55 ℃.Ùn espone micca u sistema à u sole direttamente, è assicuratevi chì u sistema hè ben ventilatu.Quandu u sistema hè in usu d'alta frequenza, deve esse pagatu più attenzione à a temperatura di l'oliu idraulicu.Se a temperatura di l'oliu idraulicu hè troppu altu, cessate di aduprà immediatamente.Aspettate chì l'oliu si rinfriscà è dopu aduprà.

3. Connect pipi currettamente è cuntrolla a cundizione pipa friquintimenti à prevene oliu leakage.

4. oliu idraulici deve esse tinutu pulita, è no.46 (o No. 32) l'oliu idraulicu anti-usura deve esse puliti ogni volta.

5. L'oliu idraulicu deve esse rimpiazzatu regularmente.L'intervallu di u primu cambiamentu di l'oliu idraulicu hè di 3 mesi, è l'intervallu di ogni cambiamentu dopu hè di 6 mesi.U vechju oliu idraulicu deve esse scaricatu tutale è poi inject u novu oliu idraulicu.(Riempite l'oliu da a tappa di respirazione è sguassate l'oliu da u portu di drenu)

6. Se l'oliu idraulicu hè bruttu quandu si rimpiazza, pls pulisce u filtru.

Nota: A nostra cumpagnia hà u dirittu di interpretà stu manuale.Sì avete qualchì quistione, per piacècuntatta ciliberamente.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022